سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و فروش انواع فلاش تانک در کرج

نصب و فروش انواع فلاش تانک در کرج: فلاش تانک در واقع همان سیفون هست که به صورت روکار و توکار در سرویس های بهداشتی نصب می گردد. فروش و نصب فلاش تانک در کرج یکی از مهم ترین خدمات تاسیساتی سرویس بهداشتی می باشد. خرید فلاش تانک مناسب و نصب آن از سایر لوازم در سرویس بهداشتی به خصوص سرویس بهداشتی‌های عمومی مهم تر است.

خدمات فروش و نصب فلاش تانک در کرج

متخصصان تاسیسات هدایتی از تخصص و مهارت لازم برای نصب فلاش تانک و لحاظ کردن ارتفاع نصب فلاش تانک دکمه ای، در انواع و مدل های مختلف فلاش تانک‌ها برخوردار هستند. شما می توانید برای مشاوره لازم در زمینه خرید و نصب فلاش تانک با ما تماس حاصل فرمایید.

وقتی به مدت طولانی از فلاش تانک استفاده می کنید ضامن آن ممکن است دیگر کار نکند و یا اینکه آب را تخلیه نکند در این شرایط جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بهتر است برای خرید مجدد و تعویض و نصب آن اقدام کنید.

فروشگاه فلاش تانک در کرج

دو مدل فلاش تانک داریم: توکار و روکار. فلاش تانک توکار با فشار دکمه و فلاش تانک روکار با کشیدن زنجیر، آب را با فشار زیادی تخلیه می‌کند. فلاش تانک روکار قدیمی هستند و امروزه به دلیل زیبایی ظاهری بیشتر از نوع توکار استفاده می شود.

پرکاربردترین فلاش تانک ها عبارت اند از  فلاش تانک آنتی باکتریال که در ساخت آنها برای جلوگیری از رشد باکتری از مواد انتی باکتریال استفاده شده است. فلاش تانک دکمه دار که متدال ترین و قدیمی ترین نوع آن است.  فلاش تانک اتوماتیک که پس از خروج فرد از سرویس شروع به کار می کند.  فلاش تانک دو مخزنه و فلاش تانک دو زمانه.

هزینه نصب فلاش تانک

دستمزد و هزینه نصب فلاش تانک بستگی به عوامل متعددی دارد. برای مثال نصب فلاش تانک ساده هزینه کمتری نسبت به فلاش تانک برقی دارد. همچنین فلاش تانک توکار با فلاش تانک روکار تفاوت قیمت دارند. اما مزایای فلاش تانک توکار بیشتر است برای همین پرداخت هزینه بیشتر ارزش آن را دارد.

اگر به دنبال یک نصاب فلاش تانک با تجربه و با مهارت و با حداقل دستمزد نصب هستید می توانید از نیروهای متخصص نصب فلاش تانک و لوله کش تاسیسات هدایتی بهره بگیرید.