سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکلات ظرفشویی - وقتی ظرفشویی صدا می دهد چه کنم؟

 

در این مقاله کوتاه سعی می کنیم به شما یاد دهیم چگونه ماشین ظرفشویی خود را تعمیر کنید. شاید فکر کنید که برای تعمیر ماشین ظرفشوی خود به یک تعمیرکار حرفه ای نیازمند هستید. اما در بسیاری موارد با چک کردن ماشین ظرفشویی خود می توانید این مشکل را حل کنید. اگر به دنبال تعمیرکار ماشین ظرفشویی جهت تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج بودید با تاسیسات هدایتی تماس بگیرید.

اگر ظرفشویی صدا می دهد چه کار باید بکنید؟

صدای ظرفشویی ممکن است خیلی آزاردهنده باشد. کار با یک ماشین ظرفشویی پر صدا می‌تواند خسته‌کننده باشد، تعمیر یک ماشین ظرفشویی فرآیند دشواری نیست؛ اکثر ماشین‌های ظرفشویی ها در طول یک چرخه شستشوی منظم، یک سر و صدای کم تولید می‌کنند. اگر متوجه شده‌اید که صدای معمول دستگاه شما بلندتر شده است، ممکن است نیاز به جایگزینی فن باشد، اگر یک‌صدای بلند را می‌شنوید، می‌تواند نشانه یک موتور معیوب باشد. اگر ماشین ظرف‌شویی شما نو است و اولین بار آن را روشن می‌کنید، صدای آن باعث نگرانی نمی‌شود. اگر شما ماشین ظرفشویی خود را برای مدت‌زمان طولانی استفاده نکرده‌اید شنیدن شدن صدا طبیعی است، صدا ممکن است از وسایل آشپزخانه باشد اگر آن‌ها به‌درستی روی قفسه‌های ماشین ظرف‌شویی قرار نگیرند   . آیا یک سروصدا تکراری را می‌شنوید؟ این به‌احتمال‌ زیاد توسط بازوی اسپری ایجاد می‌شود که ممکن است چیزی در داخل ماشین ظرف‌شویی وجود داشته باشد هنگامی‌که بازوی اسپری چرخش دارد. اگر متوجه این صدا شده‌اید، ماشین ظرف‌شویی را بازکنید و هر آیتم را در داخل تنظیم کنید تا بازوی اسپری بتواند آزادانه چرخش کند.

هرچند امروزه اکثر ظرفشویی ها بدون صدا تولید می شوند پس باید به این موضوع اهمیت بسزایی دهید و خیلی زود آن را رفع کنید. چرا که ممکن است هزینه های بیشتری را برای تعمیر آن بپردازید.

در این بخش به این موضوع پرداختیم که چرا ماشین من صدا می دهد و مثل روز اول ار نمی کند. برای اطلاع از سایر مشکلات با ظرفشویی با ما همراه باشید.